2015年12月21日月曜日

Amor

Amor


Esta noche yo quiero bailar
Bailar contigo, si
Esta noche yo quiero jugar con tu cuerpo
Ven junto a mi

Esta noche yo quiero bailar
Por la última vez, amor
Por la última vez
Amor, amor, amor

Rompe
(instrumental)

Baila, baila mi guapo, baila
Move your body, baby
Baila, baila mi guapo, baila
You look so sexy

Amor, amor, amor
No sé que hacer
No puedo vivir sin ti
Amor, amor, amor
Mañana me voy
Muy lejos, tan lejos de ti

You got me feelin´ like this
I know what it is
I know that you feel the same
Amor, amor, amor
No sé que hacer
No puedo vivir sin ti

Esta noche yo quiero bailar
Bailar contigo, si
Esta noche yo quiero jugar con tu cuerpo
Ven junto a mi

Esta noche yo quiero bailar
Por la última vez, amor
Por la última vez
Amor, amor, amor

Rompe
(instrumental)

Baila, baila mi guapo, baila
Move your body, baby
Baila, baila mi guapo, baila
You look so sexy

Amor, amor, amor
No sé que hacer
No puedo vivir sin ti
Amor, amor, amor
Mañana me voy
Muy lejos, tan lejos de ti

You got me feelin´ like this
I know what it is
I know that you feel the same
Amor, amor, amor
No sé que hacer
No puedo vivir sin ti

(instrumental)

Baila, baila mi guapo, baila
Move your body, baby
Baila, baila mi guapo, baila
You look so sexy

Baila, baila mi guapo, baila
Move your body, baby
Baila, baila, baila mi guapo
Baila, baila, baila

Rompe
(instrumental)

Rompe

Baila, baila mi guapo, baila
Move your body, baby
Baila, baila mi guapo, baila
You look so sexy

Baila, baila mi guapo, baila
Move your body, baby
Baila, baila mi guapo, baila
You look so sexy

Amor, amor, amor

Amor, amor, amor

Tonight I wanna dance
Dance with you, if
Tonight I want to play with your body
Come with me

Tonight I wanna dance
For the last time, love
For the last time
Love, love, love

Breaks
(instrumental)

Dance, dance my handsome, dance
Move your body, baby
Dance, dance my handsome, dance
You look so sexy

Love, love, love
I do not know what to do
I can not live without you
Love, love, love
I'm going tomorrow
Far, far away from you

You got me feelin like this
I know what it is
That I know you feel the same
Love, love, love
I do not know what to do
I can not live without you

Tonight I wanna dance
Dance with you, if
Tonight I want to play with your body
Come with me

Tonight I wanna dance
For the last time, love
For the last time
Love, love, love

Breaks
(instrumental)

Dance, dance my handsome, dance
Move your body, baby
Dance, dance my handsome, dance
You look so sexy

Love, love, love
I do not know what to do
I can not live without you
Love, love, love
I'm going tomorrow
Far, far away from you

You got me feelin like this
I know what it is
That I know you feel the same
Love, love, love
I do not know what to do
I can not live without you

(instrumental)

Dance, dance my handsome, dance
Move your body, baby
Dance, dance my handsome, dance
You look so sexy

Dance, dance my handsome, dance
Move your body, baby
Dance, dance, dance my handsome
Dance, dance, dance

Breaks
(instrumental)

Breaks

Dance, dance my handsome, dance
Move your body, baby
Dance, dance my handsome, dance
You look so sexy

Dance, dance my handsome, dance
Move your body, baby
Dance, dance my handsome, dance
You look so sexy

Love, love, love

Love, love, love

by Google translation