2016年2月3日水曜日

♫あなただけに

Delia - Doar pentru tine

Delia - Doar pentru tine


Când clipesc, dispari şi doare ..
Nu găsesc nicio scăpare .
Văd că nu mai ai răbdare să vedem de ce ne doare ..

Poate am greşit sau nu ..
Eşti fericit?

Ochii nu mai au culoare
Simt că pleci şi nu am stare ..
Spune-mi sincer, chiar dacă te doare,
Hai răspunde-mi la o întrebare :
Dacă m-ai iubit,
De ce te-ai oprit?

refren (x2 )
Dacă simţi că te doare,
Dacă visele sunt goale,
Când în noapte te trezeşti,
Lângă tine, ce-ţi doreşti?
Sunt aici! Aici .. Doar pentru tine ..

Dac-un zâmbet nu te doare,
Dacă braţele-ti sunt goale ..
Dacă inima-ti tresare,
Noaptea te gândeşti tu oare?
Că vin dimineţi când vrei .. să te răsfeţi ..

Ochii nu mai au culoare
Simt că pleci şi nu am stare ..
Spune-mi sincer, chiar dacă te doare,
Hai răspunde-mi la o întrebare :
Dacă m-ai iubit,
De ce te-ai oprit?

ref : (x2 )
Dacă simţi că te doare,
Dacă visele sunt goale,
Când în noapte te trezeşti, lângă mine, ce-ţi doreşti?
Sunt aici! Aici ...Doar pentru tine .